سفارش سئو در بهترين شرکت سئو سايت
نوشته شده توسط : شرکت طراحی سایت دئووب

نحوه انتخاب بهترين شرکت سئو

اينکه حرف از سئو حرفه اي به ميان آمد ديگر بسياري از مقوله ها به کنار خواهند رفت. و اين سئو حرفه اي تجربه بسيار زيادي را مطلبد. و همچنين علم زياد در زمينه سئو سايت . اينکه دائما در حال بروزرساني باشيد و از افراد حرفه اي در اين زمينه کمک بگيريد . بايد عرض نماييم براي اينکخ بتوانيم خدمت بهتري به شما ارائه دهيم. در مورد سئو سايت تعدادي از پرسنل شرکت در خارج از ايران به فعاليت خود مشغول مي باشند. و ما از نيروهاي غير بومي نيز استفاده کرده ايم . چند تن از همکاران هندي ما نيز در زمينه سئو تضميني با همکاري کرده تا بتوانيم خدمات بهتر و قابل قبول تري را به شما عزيزان ارائه نماييم .

اگر شما در اينترنت برآورد هزينه سئو سايت يا ليست قيمت سئو را جستجو کنيد با انبوهي از شرکت هاي طراحي سايت و سايت هايي که خدمات سئو انجام ميدهند مواجه ميشويد و اين براي افراد عادي باعث ايجاد سردرگمي ميشود زيرا شما نميدانيد که چه شرکتي را انتخاب نماييد. 

بعضي از سايت ها هزينه هاي بسيار کم و بعضي از سايت ها تعرفه سئو سايت را بسيار بالا اعلام ميکنند. از نظر ما همه اين موارد تخميني است و تا سايت شما مشاهده و تحليل نشود نميتوان قيمت دقيق اعلام کرد. از نظر ما سايتي وجود ندارد که به صفحه اول گوگل نرسد. مگر اينکه زمان بسيار بيشتري را بايد سپري کند که در ابتداي کار به مشتريان اعلام ميکنيم. براي مثال مشترياني داشتيم که چون وضعيت سايت آن ها از لحاظ فني و محتوايي مناسب نبود اعلام کرديم که بايد حداقل يک سال منتظر بمانند. تعدادي از آن ها پذيرفتند و تعدادي نيز به سراغ شرکت هايي که کلاه سياه انجام ميدهند رفتند تا بتوانند زودتر به نتيجه برسند. اما امان از اينکه صرفا چند ماه ميتوانند دوام بياورند. 

 

ليست قيمت سئو

ليست قيمت سئو

قبل از بررسي ساختا هاي مختلف قيمت گذاري بايد به اين توجه کنيم که وقتي صحبت از هزينه سئو ميشود منظور چه چيزي است. زيرا بسياري از افرادي که درخواست سفارش سئو و بهينه سازي سايت ميدهند اين نوع محاسبان هزينه ها و نوع خدماتي که ارائه ميشوند را به خوبي اطلاع ندارند. در واقع هزينه اي که بابت سئو سايت ميکنيد براي اين است که بتوانيد در نتايج اوليه گوگل به رتبه بالايي برسيد. بهود جايگاه شما به نوع خدمات و نوع پکيج سئويي که انتخاب ميکنيد بررسي خواهد داشت.

البته لازم به ذکر است که کارشناسان ما تمامي موارد را چه به صورت شفاهي و چه به صورت سند وار به شما توضيح خواهند داد. براي مثال اينکه شما نيز به چه پکيج سئو سايتي دارد و چقدر زمان بر خواهد بود. ممکن است که يک سايتي ظرف 3 ماه در صفحه اول گوگل قرار بگيرد. و يک سايتي بعد از يک چندين ماه نتواند در صفحات اوليه گوگل قرار بگيرد. ما هميشه هدف را بر اين ميگذاريم که سايت را به صفحه اول گوگل برسانيم. و در آنجا قرارداد ما با شما به اتمام خواهد رسيد و صرفا ميتوانيد در صورت تکميل قرارداد پشتيباني سئو را داشته باشيد که متخصصان وضعيت سايت شما را مانيتورينگ نمايند.

 





:: برچسب‌ها: سئو سایت , سئو سایت تضمینی , بهینه سازی سایت , سئو تضمینی , ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: